د عامه خدمتونو د يو دريد شاپ


  • پالیسۍ او حقوقي چارچوکاټ:

    په دې څانګه کې د پالیسۍ، سټراټیجي او د حقوقي چارچوکاټ برخې شاملې دي، چې وکولای شي د آسان خدمت اداره د عامه خدمتونو د وړاندې کولو په برخه له حقوقي خنډونو وژغوري. د عامه خدمتونو د پروسو ساده کول، د آسان خدمت ادارې حقوقي حیثیت او اداري چارې، د نوې ټکنالوجي معرفي کول او د عامه خدمتونو پروسې برښنايي کول یوې حقوقي مطالعه او څارنې ته اړتیا لري.

    پرمختګ

    فعالیتونه تشریحات وضعیت
    د آذربایجان د آسان خدمت حقوقي ارزونه آذربایجان د آسان خدمت د حقوقي چارچوکاټ ارزونې په موخه آذربایجان ته د آسان خدمت د یو تن حقوق پوه سفر تکمیل
    د آسان خدمت مفهوم د یوې مسودې په بڼه آسان خدمت مفهوم د یوې مسودې په بڼه چمتوې شوې ده. تکمیل
    د آسان خدمت اداري حقوقي چارچوکاټ د آسان خدمت حقوقي چارچوکاټ د عدلیې وزارت تر نظارت لاندې د یوې مسودې په بڼه چمتو شوی دی. د بیا کتنې په مرحله کې
    د پروسو د ساده کولو پر بهیر حقوقي اغیزې د عامه خدمتونو د پروسو پر ساده کولو او برښنايي کولو باندې د حقوقي اغیزو لپاره یوه حل لاره باید وټاکل شي. جریان لري
    عمومي تګلاره او پالیسي عمومي تګلارې او پالیسۍ اسناد، د بېلګې په توګه (د اجرایوي پلاوي صلاحیتونه) او وغیره، لیکل شوي او د یوې مسودې په بڼه چمتو شوي دي. جریان لري


  • نشرات او عامه اړیکې

    له کورنیو او بهرنیو بنسټونو سره د غوره همغږۍ تر څنګ عامه اړیکې د آسان خدمت له مهمو برخو څخه شمېرل کېږي. دا چې په لومړي سر کې د آسان خدمت مکلفیت د عامه خدمتونو د وړاندې کولو په بهیر کې آسانتیاوې رامنځته کول دي؛ نو په همدې اساس د عامه خدمتونو په بیر کې د بدلونونو او پرمختګونو په اړه معلومات د دې څانګې بنسټیز مسوولیت دی.

    • معلوماتي ټکنالوجي

      معلوماتي ټکنالوجي د آسان خدمت په طرحه کې بنسټیز رول لوبوي. د عامه خدمتونو د ساده کولو او وصل کولو لپاره اړینه ده چې د آسان خدمت له لارې د برښنايي حکومتولۍ یو چارچوکاټ رامنځته شي. د دې تر څنګ د آسان خدمت مرکزونه د عملیاتو لپاره پراخې سافټویري ټکنالوجۍ ته اړتیا لري. .

      • د عامه خدمتونو د پروسو ساده کول

        د دغي برخي کار د عامه خدمتونو د پېچلو پروسو ساده کول او ټول خدمتونه تر یو چتر لاندې راټولول دي، چې د آسان خدمت د طرحې اډانه تر ډېره په همدې برخې ولاړه ده. .

        • بشري سرچینې او ټرېنینګ/ حرفوي روزنې

          د آسان خدمت ماډل بریا د مدیریتي او عملیاتي کارکوونکو په کیفیت پورې تړلې ده. د دې کاري برخې (بشري سرچینو) موخه د مستعدو کارکوونکو ګمارنه او تقویه ده. د آسان خدمت د کارکوونکو او د اړوندو ادارو د کارکوونکو روزنه د آسان خدمت له بنسټیزو موخو څخه ده. یو غوره کړندود او د څارنې او ارزونې یو کره سیسټم به رامنځته شي، چې وکولای شي د معیاري عامه خدمتونو په وړاندې کولو کې مرسته وکړي. .

          • پالیسۍ او حقوقي چارچوکاټ

            په دې څانګه کې د پالیسۍ، سټراټیجي او د حقوقي چارچوکاټ برخې شاملې دي، چې وکولای شي د آسان خدمت اداره د عامه خدمتونو د وړاندې کولو په برخه له حقوقي خنډونو وژغوري. د عامه خدمتونو د پروسو ساده کول، د آسان خدمت ادارې حقوقي حیثیت او اداري چارې، د نوې ټکنالوجي معرفي کول او د عامه خدمتونو پروسې برښنايي کول یوې حقوقي مطالعه او څارنې ته اړتیا لري..

            • ودانیزې زېربناوې

              د آسان خدمت د مرکزي ادارې او د لومړني خدماتي مرکز لپاره ځانګړې ودانۍ جوړېږي، چې د خدمتونو ټولې سیمه ایزې او ولایتي څانګې کنټرول او اداره کوي. د یادې ودانۍ ډيزاین د ځانګړو لارښودونو او نړیوالو معیارونو پر بنسټ چمتو شوی دی. .

              • (MSP) د موبایل له لارې د معاشونو ورکړه

                د موبایل له لاري د معاشونو ورکړه (MSP) د دولت له لوري شخص ته د پیسو د ورکړې (G2P) د برښنايي کولو او د مالي مشارکت د تقویې په برخه کې عمده رول لوبوي. د کار او ټولنیزو چارو، شهیدانو او معلولینو په وزارت کې، د موبایل له لارې د معاشونو د ورکړې له یوې امتحاني دورې وروسته جلالتمآب جمهور رئیس په پوهنې وزارت او نورو وزارتونو کې د موبایل له لارې د معاشونو د ورکړې د پراختیا مسوولیت آسان خدمت ادارې ته وسپاره. .