د عامه خدمتونو د يو دريد شاپ

  • ودانیزې زېربناوې

    د آسان خدمت د مرکزي ادارې او د لومړني خدماتي مرکز لپاره ځانګړې ودانۍ جوړېږي، چې د خدمتونو ټولې سیمه ایزې او ولایتي څانګې کنټرول او اداره کوي. د یادې ودانۍ ډيزاین د ځانګړو لارښودونو او نړیوالو معیارونو پر بنسټ چمتو شوی دی.

    • د اړیکو او معلوماتي ټکنالوجۍ لپاره ځانګړې زېربنا
    • یو ډېټا سنټر
    • د ځانګړو امنیتي کامرو سیسټم
    • روزنیز فرصتونه
    • د عامه پوهاوي آسانتیاوې
    • د اړیکو او شکایتونو مرکز
    • د ISO 90001 په معیار ودانیزې چارې

    اداري ودانۍ له لومړني خدماتي مرکز سره یو ځای ډيزاین شوې ده. دغه خدماتي مرکز باید لاندې ذکر شوو اړتیاوو ته ځواب ووايی:

    • د بېلابېلو دولتي خدمتونو د وړاندې کولو آسانتیاوې
    • د مراجعینو د بیروبار د مخنیوی
    • د خدمتونو د ترلاسه کولو په پار د خلکو د لارښوونې آسانتیاوې
    • د څارنې او احصائیوي ډیټا د راټولولو آسانتیاوې
    • اطلاعاتو ته د خلکو د غوره لاسرسي آسانتیاوې
    • د خدمتونو په اړه د شکایت کولو آسانتیاوې
    • د مېندو لپاره د وړکتون آسانتیاوې
    • د پارکینګ آسانتیاوې

    پرمختګ

    فعالیتونه تشریحات وضعیت
    متخصصانو او انجینیرانو ته د پوهې لېږد د آذربایجان د آسان خدمت د مرکزونو د مطالعې او د افغانستان د آسان خدمت د اداري ودانۍ او لومړني خدماتي مرکز له ډیزاینرانو سره د همغږۍ په موخه آذربایجان هیواد ته د آسان خدمت د انجینیرانو اونیز سفر. تکمیل
    د ځمکې د مالکیت لېږد استملاک 5 جریب زمین در ساحه کابل ننداری برای ساخت تعمیر ادارۀ مرکزی و نخستین مرکز خدماتی آسان خدمت. بشپړ
    د ځمکې د مقاومت معلومولو سروې دیزاین تعمیر ادارۀ مرکزی و نخستین مرکز خدماتی آسان خدمت باستندرد های معیاری و بهترین شیوه های بین المللی تکمیل گردیده است. بشپړ
    د آسان خدمت د ودانۍ جوړولو چارې بشپړې شوې دي. د آسان خدمت د اداري ودانۍ او لومړني خدماتي مرکز د ودانۍ چارې د ملي تدارکاتو کمېسیون له لارې داوطلبۍ ته وړاندې شوې او په نږدې راتلونکي کې به یې کارونه پېل شي. بشپړ
    د پاسپورټ ریاست بیارغونه د پاسپورټ ریاست د بیارغونې ډیزاین او مراقبت جریان لري
    د مالیه ورکو د بهیر د ادغام لپاره رغونه د مالیه ورکولو د بېلابېلو پروسو د ساده کولو او ادغام په پار د کابل نندارې په سیمه کې د سوداګریزې خونې بیارغونه جریان لري

  • نشرات او عامه اړیکې

    له کورنیو او بهرنیو بنسټونو سره د غوره همغږۍ تر څنګ عامه اړیکې د آسان خدمت له مهمو برخو څخه شمېرل کېږي. دا چې په لومړي سر کې د آسان خدمت مکلفیت د عامه خدمتونو د وړاندې کولو په بهیر کې آسانتیاوې رامنځته کول دي؛ نو په همدې اساس د عامه خدمتونو په بیر کې د بدلونونو او پرمختګونو په اړه معلومات د دې څانګې بنسټیز مسوولیت دی.

    • معلوماتي ټکنالوجي

      معلوماتي ټکنالوجي د آسان خدمت په طرحه کې بنسټیز رول لوبوي. د عامه خدمتونو د ساده کولو او وصل کولو لپاره اړینه ده چې د آسان خدمت له لارې د برښنايي حکومتولۍ یو چارچوکاټ رامنځته شي. د دې تر څنګ د آسان خدمت مرکزونه د عملیاتو لپاره پراخې سافټویري ټکنالوجۍ ته اړتیا لري. .

      • د عامه خدمتونو د پروسو ساده کول

        د دغي برخي کار د عامه خدمتونو د پېچلو پروسو ساده کول او ټول خدمتونه تر یو چتر لاندې راټولول دي، چې د آسان خدمت د طرحې اډانه تر ډېره په همدې برخې ولاړه ده. .

        • بشري سرچینې او ټرېنینګ/ حرفوي روزنې

          د آسان خدمت ماډل بریا د مدیریتي او عملیاتي کارکوونکو په کیفیت پورې تړلې ده. د دې کاري برخې (بشري سرچینو) موخه د مستعدو کارکوونکو ګمارنه او تقویه ده. د آسان خدمت د کارکوونکو او د اړوندو ادارو د کارکوونکو روزنه د آسان خدمت له بنسټیزو موخو څخه ده. یو غوره کړندود او د څارنې او ارزونې یو کره سیسټم به رامنځته شي، چې وکولای شي د معیاري عامه خدمتونو په وړاندې کولو کې مرسته وکړي. .

          • پالیسۍ او حقوقي چارچوکاټ

            په دې څانګه کې د پالیسۍ، سټراټیجي او د حقوقي چارچوکاټ برخې شاملې دي، چې وکولای شي د آسان خدمت اداره د عامه خدمتونو د وړاندې کولو په برخه له حقوقي خنډونو وژغوري. د عامه خدمتونو د پروسو ساده کول، د آسان خدمت ادارې حقوقي حیثیت او اداري چارې، د نوې ټکنالوجي معرفي کول او د عامه خدمتونو پروسې برښنايي کول یوې حقوقي مطالعه او څارنې ته اړتیا لري..

            • ودانیزې زېربناوې

              د آسان خدمت د مرکزي ادارې او د لومړني خدماتي مرکز لپاره ځانګړې ودانۍ جوړېږي، چې د خدمتونو ټولې سیمه ایزې او ولایتي څانګې کنټرول او اداره کوي. د یادې ودانۍ ډيزاین د ځانګړو لارښودونو او نړیوالو معیارونو پر بنسټ چمتو شوی دی. .

              • (MSP) د موبایل له لارې د معاشونو ورکړه

                د موبایل له لاري د معاشونو ورکړه (MSP) د دولت له لوري شخص ته د پیسو د ورکړې (G2P) د برښنايي کولو او د مالي مشارکت د تقویې په برخه کې عمده رول لوبوي. د کار او ټولنیزو چارو، شهیدانو او معلولینو په وزارت کې، د موبایل له لارې د معاشونو د ورکړې له یوې امتحاني دورې وروسته جلالتمآب جمهور رئیس په پوهنې وزارت او نورو وزارتونو کې د موبایل له لارې د معاشونو د ورکړې د پراختیا مسوولیت آسان خدمت ادارې ته وسپاره. .